Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus (ilmainen webseminaari)

12.09.2019 14:00 - 12.09.2019 15:00

https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/

Oletko yrittäjä ja tähtäimessäsi on parantaa tuntuvasti asiakaspalvelusi tehokkuutta? Tule mukaan osallistumaan 12.9.2019 ilmaiseen nettiseminaariimme, jossa seoseon.fi:n asiakaskontaktien ekspertti Joona Jukkara avaa omnikanavaisen asiakaspalvelun saloja. Internet-aikakaudella alati lisääntyvät kommunikointikanavat lisäävät yrityksien asiakaspalvelun taakkaa, jossa tehokas ja optimoitu organisointi ovat. Koska kommunikointia käsittelevät parhaimmillaan monet ihmiset, se jättää varaa virheille, kun esimerkiksi somesta ja puhelinvaihteesta saadut asiakastiedot eivät saavuta toisiaan. Negatiivisen asiakaskokemuksen välttämiseksi suositellaan omnikanavaista asiakaspalvelua MITÄ ON OMNIKANAVAISUUS? Omnikanavaisuudessa eri medioiden kautta saadut tiedot saadaan yhdistettyä tehokkaasti niin, että eri osa-alueista vastaavat asiakaspalveluhenkilöt ovat ajan tasalla, eivätkä anna asiakkaalle väärää tietoa tai tuhlaa aikaa jo toisaalla tiedossa olevan tiedon etsimiseen. Luennoitsija J. Jukkara esittelee tätä metodia kaikille halukkaille käyttäen apunaan Freshdeskia ja Whatsappia. SEMINAARIN AIHEET JA SISÄLTÖ Seminaarissa käydään mm. seuraavia asioita: Omnikanavaisuus asiakaskontakteissa ja sen tulevaisuus. Monikanavaisen asiakaspalvelun optimointi omnikanavaisella metodilla. Miten yrityksesi voi hyödyntää omnikanavaista asiakaspalvelua. Aiheeseen liittyvä AMA (Ask Me Anything) luennon päätteeksi. Nettiseminaari tapahtuu 12.9.2019 klo 14:00, ja kaikki ovat tervetulleita! Seminaarin pitämistä koskevia kysymyksiä otetaan vastaan osoitteessa info [at] seoseon.com ja projektinhallinta.info/ (Joonas Jukkara).